Euskal Autonomia Erkidegoko Lurralde Busturiako Hiri-Antolamenduko Plan Orokorra dela eta.




Busturin protesta bat; Etxebizitza utsik ez¡¡

Busturiako Hiri-Antolamenduko Plan Orokorra.

Euskal Autonomia Erkidegoko Lurralde Antolamendurako Batzordeak urtarrilaren 25ean izandako 1/2019 Osoko Bilkuran, besteak beste, honako erabaki hauek hartu zituztela, aho batez, kideen gehiengo osoa eratzen zuten bertaratutakoek:

“I.- Lurralde-antolamenduaren arloan:

I- Busturiako udalerriko Hiri-antolamendurako Plan Nagusian azaldutako lurralde-eredua balioestea,
honako xedapen hauetan ezarritakoaren arabera: Lurzoruari eta Hirigintzari buruzko 2/2006 Legea; Euskal Herriko Lurralde Antolakuntzari buruzko 4/1990 Legea; eta, Autonomia Erkidegoko Erakunde Erkideen eta Lurralde Historikoetako Foru Erakundeen arteko Harremanen gaineko Legea aldatzen duen 5/1993 Legea. Lotesleak diren gaiei dagokienez, honela balioesten du

1.- INGURUNE FISIKOA. 

1a.- Lurralde Antolamenduaren Gidalerroetara egokitzea.
  • - Aldeko irizpena eman zaio lurzoru urbanizaezinerako proposatutako zonifikazioari, EKZPean ezarritakoekin eta Lurralde Antolamenduaren Gidalerroen 8. kapituluan ezarritako kategoriekin bat baitatoz.
  • - Proposatzen diren baldintzatzaile gainjarriek Araudian eta dokumentazio grafikoan guztiz koherenteak izan behar dute.
1b.- Urdaibaiko Biosfera Erreserbaren Erabilera eta Kudeaketa Zuzentzeko Planera (EKZP) egokitzea.

- Aldeko irizpena eman zaio Planaren egokitzeari Urdaibaiko Biosfera Erreserbaren EKZPera, Plan Orokorrean proposatzen diren zonek EKZPekoekin elkarrekikotasuna baitute.
- Dena dela, AU.11 Lekosaiz eremuak murriztu beharko ditu mugak, EKZParen mugaketara egokituz, honek zehaztutako kantauriko artadietan sartu gabe.

1c.- EAEko Erreken eta Ibaien Antolamendurako LPSera egokitzea.
  • - Planak adierazi beharko du dokumentazio grafikoan eta araudian hirigintza eremuetan bete beharko diren erretiroak, EAEko Erreken eta Ibaien Antolamendurako LPSaren zehaztapenak kontuan hartuz (hiri lurzoru eta lurzoru urbanizagarria).
  • - Planak adierazi beharko du gutxieneko atzerapen horiek ubideratuta ez dauden tarteetan, ohiko gehieneko ur-goraldietatik edo mugatze-lerrotik neurtuko direla, edo ubideratutako ibai-tarteetan, ubideratze-hormaren koroapenetik neurtuko direla.
  • - Urez bete daitezkeen tarteei dagokienez, espedientea URA-Uraren Euskal Agentziari bidaliko zaio, horrek bere balioespena egin dezan.
1d.- EAEko Itsasertza babestu eta antolatzeko Lurralde Plan Sektorialera egokitzea.
  • - EAEko Itsasertza babestu eta antolatzeko LPSari dagokionez, aldeko irizpena eman zaio espedienteari, plan horretara egokitzen baita.
1e.- EAEko Trenbide Sarearen Lurralde Plan Sektorialera egokitzea.
  • - EAEko Trenbide Sarearen LPSari dagokionez, aldeko irizpena eman zaio espedienteari, plan horretara egokitzen baita. Edozein kasutan, Ekonomiaren Garapen eta Azpiegitura Sailari bidali zaio espedientea, balorazioa egiteko 
2.- AZPIEGITURAK ETA ZERBITZUAK
  • - Aldeko irizpena eman zaio espedienteari, azpiegituren eta zerbitzuen sareen arloetan.
  • - Dena dela, Bizkaiko Foru Aldundiko Garraio Sailari bidali zaio espedientea, balorazioa egiteko, errepideen arloan eskuduna baita.
3. EREMU LIBREAK ETA EKIPAMENDUAK.
  • - Aldeko irizpena eman zaio espedienteari, ekipamenduen eta espazio libreen arloetan.
  • - Dena dela, planak konpondu beharko ditu planoen arteko kontraesanak, eta hauen eta araudiaren artekoak ere bai.
  • - Planak adierazi beharko du plan bereziaren bitartez garatuko den San Antonio eremuaren eraikigarritasuna.
4. BIZITOKITARAKO ETA EKONOMIA-JARDUERETARAKO KOKALEKUAK.

4a.- Bizitokien eredua eta kuantifikazioa. 
  • - Bizitegirako ereduari dagokionez, espedienteari aldeko irizpena eman zaio, bizitegirako proposamen berriak indarrean dagoen planeamenduak egoitzarako kalifikatuta edo landa gune dauden lurzoruetan kokatzen baitira, edo zoru kontsumo gehiago ez dakarten lurzoru egokitze txiki batzuk baino ez direnak.
  • - Aldeko irizpena ematen zaio proposatzen diren 312 etxebizitza berrien ahalmenari indarrean dauden Lurralde Antolamenduaren Gidalerroetan ezarritako ezartzean lortzen diren emaitzekin bat baitator. 
  • - Espedienteak jaso beharko ditu jarduketa integratu bidez garatu beharreko egoitza eremuen eraikigarritasunak, eta parametro honek Lurzoru eta Hirigintzari buruzko 2/2006 Legearen 77 artikuluak ezartzen dituen mugen artean egon behar du.
    - Enplegu eta Gizarte Politiketako Sailari bidali zaio espedientea, Planak proposatzen dituen babestutako etxebizitzei buruzko balorazioa egiteko.
4b.- Jarduera ekonomikoetara zuzendutako lurzoruaren antolamendua eta kuantifikazioa.

- Kontrako irizpena eman zaio espedienteari jarduera ekonomikoetara zuzendutako lurzoru ereduari Ekonomia-Jardueretarako LPSa jarraiki, ekonomia- jardueretarako lurzoruaren “Garapen Txikiko” udalerria izanda, AU.23 Sakoneta proposamena udal- mugapenari dagokion lurraldearen landagune isolatuetan kokatzen delako, eta ez herriguneei lotuta, haien hirigintza-egituraren osagarri gisa.

II- Lurzoruari eta Hirigintzari buruzko 2/2006 Legearen lehenengo xedapen gehigarriko 3. puntua Batzordeari buruzkoa da, eta horrek xedatutakoaren arabera, txosten honetan aipatzen diren baldintzak sartu eta gero, espedienteak behin- betiko onespena lortu ahal izango du, Batzorde honen txosten berririk gabe.

III.- Espediente hau behin betiko onartzeko, eskumena duen organoari honako hauek egindako txostenak bidaltzea: 
  1. Bizkaiko Foru Aldundiko Nekazaritzako Zuzendaritza Nagusia (I. eranskina), 
  2. Natura eta Ondare eta Klima Aldaketa Zuzendaritza (II. Eranskina), 
  3. Nekazaritza eta Abeltzaintza Zuzendaritza (III. eranskina); 
  4. Sailburuordetza (IV. eranskina); 
  5. URA. Agencia Vasca del Agua (V. eranskina); 
  6. Bizkaiko Foru Aldundiko Azpiegituretarako eta Lurralde Garapenerako Zuzendaritza (VI. eranskina); 
  7.  Sustapen-arlo Funtzionala (VII. eranskina) eta 
  8. Euskal Trenbide Sarea (VIII. eranskina).
 Ziurtagiri honekin batera doaz txostenak.”

AIPATUTAKO TEXTOA ETA TXOSTENAK OSOAK IKUSTEKO HEMEN

Comentarios

  1. ES LO QUE HAY EN EL AYUNTAMIENTO DE BUSTURIA Y EN PARTICULAR EHBILDU DE BUSTURIA MUCHA MUCHA FACHADA DE DEFENSA DEL MEDIO AMBIENTE Y EL MUNDO RURAL...

    Una vez mas, como no podía ser de otra forma, las administración sectoriales con competencias en medio ambiente e urbanismo dan un suspenso integral al plan de ordenación urbanística de Busturia, que si bien su tramitación se inició en 2006, a la fecha de hoy, en diciembre de 2018, aun no esta en vigor.

    Ademas del atraso de casi trece años en su puesta en vigor de una reforma que en otros municipios se ha realizado de principio a fin en tres años, la redacción de este trabajo nos ha constado a los vecinos de Busturia, cifras que superan los 120.000 €, dinero cuya utilidad publica va ha ser escasa o nula, dado que los informes sectoriales que se están emitiendo van ha obligar al Ayuntamiento de Busturia a redactar de nuevo el Plan General de Busturia, ya que como esta demostrado por el INFORME AMBIENTAL ESTRATEGICO (ECIA) del mismo, hace falta repensar el 50 % (unas 160 viviendas van ha tener que ser eliminadas o ...) de los ámbitos de actuación urbanística y ademas ponen en entredicho la correcta tramitación administrativa por parte del Ayuntamiento de Busturia (queda clarísimo que el PGOU se esta redactando sin participación ciudadana; lo dice la propia diputación) y la actuación profesional del equipo redactor es mas que deficiente, que ha laborado al dictado del equipo de gobierno de turno, sea este del color que fuera, bajo la intervención de técnicos (el falso arquitecto municipal) y el secretario o asesor jurídico municipal. Todos ellos no han sabido o no han querido elaborar un plan urbanístico real, limitado a las necesidades del vecindario, a la realidad del territorio que pretendes ordenar, con el fin de conseguir un desarrollo sostenible y de defender el interés publico como lo establece la LVSU, siempre alejado de los impulsos del primar el quien es quien y del reparto de cromos urbanísticos.

    Parece ser, sobre todo a tenor de los últimos meses donde se han pagado nuevas facturas a TOLEDO TALDEA por un mal trabajo deficientemente ejecutado, descarados atrasos en la entrega de los trabajos, por planes urbanísticos inacabados que ahora se demuestran inútiles … , ninguno de los tres partidos representados en el pleno (PNV, EHBILDU y BIT) ha rechistado ante esta aberración, y por ello tampoco va ha pedir perdón al vecindario o asumir "responsabilidades políticas" bien por que saben que esos técnicos han actuado al dictado de los concejales, o bien simplemente no quieren ejercerla. Tampoco vemos que la Intervención de Cuentas municipal haya constatado esta anomalía en el cumplimiento del contrato de de servicios urbanísticos.

    En cualquier caso, la ciudadanía y sus asociaciones debieran siempre exigir esta responsabilidad a los nueve ediles, pues es la que puede dignificar la propia dedicación al servicio público. Ya que nos encontramos ante un posible hecho delictivo de “malversación de caudales públicos” pero eso es harina de otro costal.


    9 de marzo de 2019, 13:44

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Que para que una publicación tenga legitimidad estén seguros que publicaremos los comentarios, rectificaciones, respuestas y criticas que estén escritas con respeto a las normas de cortesía habituales, aunque sean contrarios a nuestra linea de pensamiento o a alguno de nuestros colaboradores.

Por lo contrario, en caso de que se lleguen a nuestro Blogg esos comentarios ilícitos o falsedades los eliminaremos de oficio en cuanto tengamos conocimiento de los mismos, para evitar del daño que pretende causar el autor de tales comentarios.