ANUNCIO PUBLICADO EN EL DIARIO GARA DE HOY 17 OCTUBRE

http://busturieginez.blogspot.com/2010/10/anuncio-publicado-en-el-diario-gara-de.html

Busturiko Udala
IRAGARKIA

Busturiko Udalaren Tokiko Gobernu Batzonieak 2010eko urriaren 6an egindako bileran erabaki zuenjendaurrean erakustea "Busturiko Hirigintza Antolamenduaren Plangintza Orokorra" izeneko dokumentua (Ingurumen Inpaktuari buruko Ebaluazio Bateratuaren Azterketa barne), beti ere Euskadiko Lurzoruari eta Hirigintzari bunizko 2/2006 Legearen 90.3 artikuluan ezarritakoaren arabera.

Erakusketaren epea bi hilabetekoa izango da, iragarki hau Bizkaiko Aldizkari Ofizialean argilaratzen den egunetik aurrera zenbatuta, eta interesdunek dokumentua aztertu eta egoki deritzeten iradokizun eta proposamenak aurkeztu ahal izango dituzte.

Interesdunek dokumentua Udaletxean, Altarnirako Kultur Etxean era Busturiko Udalaren web-gunean aztertu dezakete.

Busturian, 2010eko ornaren 13an.
ANUNCIO

La Junta de Gobierno Local del Ayuntamiento de Busturia acordó, en sesión celebrada el día 6 octubre de 2010, exponer al público el documento denominado "Avance del Plan General de Ordenación Urbana de Busturia", (que incluye Estudio de Evaluación Conjunta de impacto Ambiental), conforme a lo establecido en el artículo 90.3 de la Ley 212006 de Suelo y Urbanismo del País Vasco.

El plazo de exposición al público será de dos meses, contados desde la publicación del presente anuncio en el Boletín Oficial de Bizkaia, en el que las personas interesadas podrán examinar Ios documentos y presentar las sugerencias y alternativas que estimen oportunas.

El documento podrá ser examinado por los interesados en las oficinas de la Casa Consistorial, en la Casa de Cultura de Altamira y en la página web del Ayuntamiento de Busturia.
Busturia, a 13 de octubre de 2010

Comentarios